Sizden Gelenler – Trabzon’da Araç Kiralama Maceraları

Trabzon’da popüler bir araç kiralama işletmesinden araba kiralayıp arkadaşlarımla beraber gezintiye çıkmaya karar verdik. Kiralık otomobilimizi aldıktan sonra yenicuma yolundan boztepeye çıktık .

Trabzon‘da popüler bir araç kiralama işletmesinden araba kiralayıp arkadaşlarımla beraber gezintiye çıkmaya karar verdik. Kiralık otomobilimizi aldıktan sonra yenicuma yolundan boztepeye çıktık, boztepede trabzon manzarasına karşı demli bir çay içtikten sonra meydana geldik ve burdan tanjant yoluna çıkacak atapark mevkiine geldik , hangi tarafa gidelim derken Atatürk köşkü tabelasına gözüm aldı ve aracımı erdoğdu istikametine doğru sürdüm soğuksu yolundan Atatürk köşküne geldik ve bu harika müzeyi arkadaşlarımla beraber gezdik , ben daha önce gelmiştim ama arkadaşlarım Atatürk köşküne ilk defa geliyorlardı , zaman kısıtlı olduğu için gezimizi burda sonlandırmak mecburiyetinde kaldık ve kiralamış olduğumuz arabayı araç kiralama firmasına teslim ettikten sonra arkadaşlarımı yolcu etmek için trabzon havalimanına gittim.